Translate

sobota, 18 sierpnia 2012

Witam serdecznie stałych obserwatorów i nowo przybyłych
jest mi niezmiernie miło
Was gościć.


Ostatnio pisałam że zostałam wręcz zmuszona do leżakowania wrrr...szczerze mam już dość, co prawda dreptam tu i tam ale nie jest dobrze.
Podreptałam do lekarza i wiecie co usłyszałam...
to że mnie boli kręgosłup i już utykam to nic strasznego
na chwile obecną nie kwalifikuję się by położyć mnie na oddział i zrobić kontrolne badania (tomografie).Zasugerowano mi bym zrobiła ów badanie na własną kieszeń.Kurde blaszka niby z jakiej racji wrrrr gdzie są moje składki.Dwa lata temu miałam dwie operacje i jedno kontrolne badanie tomografem i teraz kiedy  dolegliwości powracają każą mi finansować badanie o nieeeeeeeee.
Zastanawiam się jak trzeba być chorym by chorować czy może jak trzeba być zdrowym by chorować.
Przepraszam za te literki ale troszkę mi lżej.

Jak jestem już uziemiona bo do maszyny usiąść nie dam rady to dłubie dłubanki:))
i tak oto poczyniłam pierwszą moją czapeczkę i botki
jak na pierwszy raz jestem zadowolona a Wy co myślicie?







2 komentarze:

  1. Z naszą służbą zdrowia tak to już jest. W tym kraju chyba nic się na lepsze nie zmieni. Zabierają nam ogromne pieniądze z wypłaty a i tak musimy płacić za każde badanie...A czapeczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna :D

    zapraszam na moje blogi :)

    OdpowiedzUsuń