Translate

czwartek, 2 stycznia 2014

:)



Minął rok, trudny rok
powiem szczerze nie szczędził doświadczeń
były łzy a serce długo będzie krwawić
nie będę go dobrze wspominać
ale nie będę go też nienawidzić
zdobyte doświadczenia uczą 
 pokory wiary 
i uświadamiają jak bardzo potrafimy być silni
jak wiele potrafimy udźwignąć

Było minęło 
bogata o wszystko co doświadczyłam 
jestem silniejsza 

i wiem że walczyć trzeba do końca...


Kochani Nowym Rokiem 
Nowym Krokiem

Z potrzeby chwili powstały 
przytulaki a może nazwę je
lulaczki-szydełciaczki  :))

pamiętam jak moje szkraby były małe
to zawsze miały do lulania pieluszkę 
gdzieś w necie się natknęłam 
potem z zapytaniem jak się to dzierga 
razem z moją dobrą duszyczką 
do której was zapraszam 





zabrałyśmy się za dzierganie 
i tak się narodziły trzy


...śpiące...


...drzemiące...











...gotowe do kochania 
lulaczki-szydełciaczki... 


Pozdrawiam i tradycyjnie uśmiech zostawiam
:))



3 komentarze: