Translate

piątek, 28 lutego 2014

Bonsai





Długo nudno tu było
za co przepraszam stałych bywalców :)
...nie próżnowałam, kilka projektów skończonych 
kilka zaczętych czeka na hmm sama nie wiem na co 
ale kurcze raptus ze mnie tu zaczęte tam zaczęte 
bo korci coś innego
nienawidzę tego, wielokrotnie próbowałam 
i tłumaczyłam sobie 
"...skończ jedno zacznij drugie..."
ale gdzież tam 
czasem trudno poskromić zapał tworzenia 
ale pomalutku ogarniam i nadrabiam :)

Jakiś czas temu powstały drzewka bonsai 
troszkę pracy było ale z pomocną ręką mojego męża
udało się i jestem z nich dumna














...jak widzicie podstawa to styropian , samo drzewko 
to papier tzn; rurki po ręczniku papierowym jak i on sam , rurki z gazet i jak to mówią zmiętoszona gazeta:)
oczywiście klej wikol i na gorąco, bez nich ani rusz 
jakieś sztuczne kwiatki, listki ,mech i wełenka koloru zielonego 
odrobina wyobraźni, chęci, czasu i tak oto jest... 

... kilka niedociągnięć widać ale nikt nie jest idealny...


Kochani jeśli potrzebujecie coś wyjątkowego np. na prezent gorąco zapraszam do Beti

http://paverpolart.blogspot.com/

zapytacie dlaczego mówię o niej 
tworzy przepiękne rzeźby techniką paverpol 
same w sobie są piękne ale ostatnio zamówiłam rzeźbę wędkarza podesłałam zdjęcie  
i szczęka mi opadła 
rzeźba w 100% oddawała wizerunek fotki 



Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuję za odwiedziny

2 komentarze:

  1. Pięknie wyszło! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe wyszły :)
    Zdjęcia nie oddają ich niewyobrażalnego uroku oraz pracy ile żeście w nie włożyli <3

    OdpowiedzUsuń