Translate

czwartek, 11 grudnia 2014

Choinka



...Brzozowa choinka...

:)





:) 





...a tak powstawała...
stożek zrobiony z gazet
umocowany na brzozowym kijku 
następnie oklejony taśmą papierową
całość jak widać umocowana 
w zużytej skarbonce za pomocą
gipsu budowlanego
zaleta szybko schnie 
wada troszkę ciężkie
ale dzięki temu stoi stabilnie...




...gdy gips zastygnie czas
na przyklejenie papierowego ręcznika za 
pomocą kleju wikol

następnie wypełniłam środek puszki 
kuleczkami styropianowymi wymieszanymi 
z klejem wikol,
teraz możemy a raczej musimy odstawić 
pracę aby nam wyschła
ja zostawiłam ją na noc...

...następnego dnia dokładnie malujemy ,
używam śnieżki...



...nie bardzo wiedziałam jak ogarnąć 
wygląd puszki  
ale myślę że nie wyszło źle 
wykorzystując sznurek 
który został przyklejony klejem na gorąco... 
...przyozdobiłam styropianowymi kulkami 
i małą ptaszynaą ...




...dziękuję ze odwiedzacie mój mały świat
i dziękuję za każdą zostawioną literkę...

...Gorąco pozdrawiam choć za oknem 
wietrznie i zimno...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz