Translate

środa, 13 czerwca 2012

:)

Iwonko DZIĘKUJĘ za poświęcenie mi swojego cennego czasu,
udzieliłaś mi wiele cennych wskazówek, jedne zapisane w moim śmietniczku inne jakoś dziwnie się ulotniły hehe ale gdyby co to wiem
gdzie zapukać.

To moje pierwsze podejście do samodzielnego tworzenia posta.Zapewne większość powie ''a co w tym trudnego'' :)
na dzień dzisiejszy to jeszcze czarna magia ale myślę że i ja kiedyś tak powiem i sama z siebie będę się smiała jakie głupoty tu pisałam.

Na pierwszy rzut serduszka..


Ufff  chyba się udało jeśli nie wybaczcie .

2 komentarze:

  1. :*:*:*:* to dla mnie czysta przyjemność i ja dziękję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Słonko:)) cieszę się,że Iwonka Cię namówiła do założenia bloga i dla Iwonki wielkie buuziaki!!! Czekam z niecierpliwością na dalsze prace!! Aniołki są piękne!! buziaki

    OdpowiedzUsuń