Translate

środa, 13 czerwca 2012

:))

Dawno nic nie pisałam :( dawno nic nie pokazałam:(
może będzie monotematycznie ale przyjdzie czas na zmiany.
Moi drodzy dziś przedstawiam Wam;

ośmiorniczki:)





misiaki troszkę niebieskawe bo zbyt długo w obłokach bujały:)
jeden w kimonie bo jujitsu to jego pasja





i oczywiście w wersji "pitu-pitu" z którą mogliście się spotkać u Iwonki
aczkolwiek tym razem będzie to coś innego
misie??? hmmm taki był zamiar, troszkę bez wyrazu twarzy ale miał być większy i mniejszy, oczywiście zamówione przez moją córcie
:)




i jesio to :)




Dziękuję że wasze patrzałki patrzały i mam nadzieję że choć troszką sie uśmiały:)

2 komentarze:

  1. wiesz już, ze są boskie wszystkie :)
    Moja Lady Ośmiorniczka się robi - moze dziś ją ukończę :)
    Buzialki

    OdpowiedzUsuń
  2. Reksio przesłodki - reszt też, ale ta fotka mnie rozśmieszyła jak nasze piecho

    OdpowiedzUsuń