Translate

piątek, 13 grudnia 2013

:))




Jakiś czas temu podjęłam się wyzwaniu 
i powiem że nie było łatwo.
Tak naprawdę nie miałam pojęcia 
o istnieniu takowego bohatera .
Rzucono hasło potrzebny 
smok discord z bajki o konikach pony
pomyślałam hmmm czemu nie 
już w swojej twórczości jednego uszyłam 
:)))

...i cóż moim oczom się ukazuje...


...smok ?????????
matulu jedyna toć to pomieszane z poplątanym jak sami widzicie...

...byłam bardzo rozczarowana, przerażona wystraszona i zniechęcona ...

...ale nie byłabym sobą 
i z pomocą mojej psiapsiółki której 
ołówek pali się w rekach 
 powstał 120 cm 


Czarny charakter discord my little pony...

...sami oceńcie czy się udało...





...tu focia dla porównania jego gabarytów...


...klient zadowolony ale czy spełniłam oczekiwania 
dziecka dowiem się wkrótce...

Pozdrawiam :))

3 komentarze:

  1. Wyszedł świetnie, na pewno nowa właścicielka będzie zadowolona :))
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaaaaaaa widziałam, ściskałam, przytulałam i podziwiałam :*
    Mistrzostwo :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Diskord miłośnik haousu.... super projekt... extra wykonanie

    OdpowiedzUsuń