Translate

niedziela, 22 grudnia 2013

:)



Jak to mój mąż powiedział
rybka haczyk chwyciła...
puścić nie ma zamiaru...

...jestem zauroczona, zachłyśnięta i
zwał jak zwał szaleńczo zakofana 
w transferach
troszkę poszalałam 
i oto efekty...

...dzwoneczki które sprezentowałam 
moim "czarownicom" :)


...te dzwoneczki zdobią choinkę...

   
...tu druga strona...



...dzwonek mojej córci Alicji...




...w kuchni też zagościł transfer...



Tu i z tego miejsca wszystkim odwiedzającym 
i ich Rodzinom życzę wszystkiego najlepszego 
by Świąteczny klimat został na czas nieograniczony
by troski i smutki poszły w zapomnienie
by odwaga pokora i wiara była
Waszym przewodnikiem.

3 komentarze:

  1. Piękne ozdoby i piękne życzenia. Pozdrawiam . Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym dniu radosnym, oczekiwanym,
    gdzie gasną spory, goją się rany
    życzymy Wam zdrowia, życzymy miłości,
    niech błogi spokój w sercach zagości,
    szczerości duszy, zapachu ciasta,
    przyjaźni, która jak miłość wzrasta,
    kochanej twarzy, co rano budzi,
    i wokół pełno życzliwych ludzi!!!!!!
    Wesołych Świąt
    życzy
    Pani Niteczka z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe :) :) :)
    Ach... Ty wiesz :*

    OdpowiedzUsuń